ولنتاین سال 2016 و اس ام اس های جدید ویژه روز ولنتاین
نوشته شده توسط : ماکائو

ولنتاین مبارک، همراه یک بغل گل رز، یک سبد ستاره و یک دنیا آرزوی شادباش

***   *** اس ام اس های ولنتاین ***   ***

میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم
عاشقانه عاشقش باشه
عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک

***   *** اس ام اس های ولنتاین ***   ***

واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم
یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه
یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید
ولنتاین مبارک

***   *** اس ام اس های ولنتاین ***   ***

شب عشق است و هر کس دست یار خویش می بوسد
غریبم، بی کسم، من دست غم، غم دست من بوسد
ولنتاین مبارک

***   *** اس ام اس های ولنتاین ***   ***

سلام ببخشید پول نداشتم برات خرس و قلب بخرم به مناسبت روز ولنتاین، فقط همین یه اس ام اس رو توسنتم برات بفرستم تا بدونی که همیشه دوستت دارم. روز ولنتاین مبارک

***   *** اس ام اس های ولنتاین ***   ***

آتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت
عمر بی حاصل ما این همه افسانه نداشت (روز ولنتاین مبارک)

***   *** اس ام اس های ولنتاین ***   ***

تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند

***   *** اس ام اس های ولنتاین ***   ***

من یه سری هدیه گرفتم . .. اما نمی دونم این ولنتاین كیه كه هدیه ها رو بدم بهش

***   *** اس ام اس های ولنتاین ***   ***

سلام ببخشید پول نداشتم برات خرس و قلب بخرم به مناسبت روز ولنتاین ، فقط همین یه اس ام اس رو توسنتم برات بفرستم تا بدونی که همیشه دوستت دارم . امیدوارم این روز ، روز ولنتاین برات مبارک و با برکت باشه

***   *** اس ام اس های ولنتاین ***   ***

ولنتاین مبارک ، همراه یک بغل گل رز ، یک سبد ستاره و یک دنیا آرزوی شادباش

***   *** اس ام اس های ولنتاین ***   ***




:: بازدید از این مطلب : 1732
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: